Webáruházunkban jelenleg két különböző módon fizetheted ki a vásárolni kívánt termékeket. A kiszállítás módja és ennek költsége Magyarország területén belül függ a fizetés módjától is.
Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.
1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérel meg csomag kézbesítést. Abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.